27 oktober 2010

Jag ger mig..


Ibland är man lite så här..


..och lägger mig platt på marken, rullar mig i leran, och erkänner att jag hade - fel! Fel, fel, fel! Minns någon att jag ondgjorde mig över spelare som fick lämna under försäsongen och inför seriestart? Minns ni inte så är det bra men om ni minns så är det mindre bra. Då är det ett perfekt läge för denna blogg att göra avbön, att bikta sig, be om ursäkt, för att sedan med högburet huvud ge sig in i nya falsarier och bryderier.

Matt Sisca och Mike Wirrl blev inte saknade på det sätt som jag trodde! Med facit i hand är det bara att inse faktum. Visst kan jag fortfarande känna lite tveksamhet över att Matt Sisca fick gå men i fallet Mike Wirrl var det tydligen klockrent. Han har haft det väldigt besvärligt i Gislaved. Inte alls övertygat. Rent utav varit en stor besvikelse! Skönt så här i efterhand att få fel...

- Så, nu har jag gjort avbön och kan därmed resolut kasta mig in i andra tveksamheter...


2 kommentarer:

  1. Sisca verkar inte ha presterat speciellt bra i sin återkomst till sitt förra lag som plockade upp honom. Något som kan vara värt att notera...

    SvaraRadera
  2. Har hört ryktas om det. Synd på sitt sätt. Hade varit kul om vi kunde fått behålla en sådan ung och lovande spelare under en säsong. Kanske hade klubben lite för stora förväntningar på honom.

    SvaraRadera