7 oktober 2010

Gurkolles AS Tips #5


Ja då kör vi en omgång till då. Som de observanta läsare ni är har ni säkert noterat min försumlighet. Har inte redovisat resultatet från omgång fyra av mitt tips. Det är mycket nu, kan man säga, och man hinner knappt med hälften. Jag väljer dock att slänga upp omgång fem(5) innan jag presenterar resultatet av omgång fyra(4) - typ! Bra, då köööööör vi...

Uppdaterat: - Nu har jag publicerat rätt rad omgång fyra samt omgångens vinnare..


(Omgång 8 2010-10-08)
1. Vem vinner matchen?
1. Västerås
x. Oavgjort (vid full tid)
2. Växjö

2. Hur stor publik hittar till ABB Arena?
1. 1 - 2200
x. 2201 - 2900
2. 2901 -

3. Hur många skott mot mål orkar Västerås med?
1. 1 - 15
x. 16 - 25
2. 26 -

4. Hur många mål kommer Västerås släppa in?
1. 1 - 3
x. 4 - 5
2. 6 - eller fler.

5. Kommer Kalle Olsson äntligen göra mål igen?
1. Ja
x. Nej, han får nöja sig med assist
2. Nej, han blir återigen poänglös

Nu är det bara att tippa!


Följande tippare har lyckats bäst:

Tipsomgång 1:
Gurk-Ali, En Mazzive Gurka samt Black Boris prickade in alla fyra rätt.

Tipsomgång 2:
Martin lyckades bäst genom att pricka in tre av fyra rätt.

Tipsomgång 3:
Martin och VIKolsva fyra rätt.

Tipsomgång 4:
Supermario med tre rätt.

14 kommentarer: