29 oktober 2010

Grattis Boris...


..var är råttan?

...den därna segern har du gjort dig förtjänt av - Black Boris! Åka till Läkerol Arena och bara stänga dörren där bak är riktigt starkt gjort. Att sedan ditt kära Gnaget lyckades göra tre mål framåt får ses som en skänk från ovan. Vad hände? Var Brynäs tyske Ubermålvakt och drack kaffe? Hade hela Brynäs kafferast - samtidigt? Man kan säga att Brynäs "fick oväntat besök" denna gång. Vem kunde tro det efter Brynäs genomklappning borta mot Södertälje senast. Jag hade förväntat mig att Gävles stolthet skulle komma ut som hungriga tigrar och bara köra skiten ur er 08:or. Men icke sa nicke!

Nu förväntar jag mig att AIK genast drabbas av hybris, tror de är aspiranter på SM-guld, och därmed åker på dyngtorsk hemma mot LHC nästa match. Så må det bli. Så passa på och njut, Boris, för snart står krisen åter vid din sargkant och lipar med sin rosa tunga...

Med stenhårda passningar från GurkOlle - en man med sanningen insydd i sin västficka!

4 kommentarer:

  1. I love you, Olle :)
    Nu ser jag än mer fram emot att åka till Västerås den 10:e januari. Förhoppningsvis finns det en lucka i kalendern. Oj oj oj vad jag ska heja på Leksand då...

    SvaraRadera
  2. Nu har du tagit ditt förnuft tillfånga Boris:0)

    SvaraRadera
  3. Men bara för en kväll, Kenta. Bara för en kväll...

    SvaraRadera
  4. BB Du är mer än välkommen. Vi kan mötas upp vid Bandyarenan och där utbyta lite artigheter innan du ansluter till "Ulli-bumpa-klacken" på södra ståplats...

    SvaraRadera