14 oktober 2012

Krossa Kexen #1







Jag var där, tillsammans med cirka 7000 andra :)

Vilka härliga lirare det fanns med, i båda lagen!

Jan Karlsson, back, numera tränare för Växjö (VIK)
Håkan Ålund, forward, vilken underbar skridskoåkare!(ÖIK)
Björn "Nalle" Johansson, back, oj vad vi älskade att hata honom!(ÖIK)
Roland Eriksson, Västerås, den underbare passningspelaren!(VIK)
Anders Berglund, Patrik Berglunds pappa, vilken poängmaskin!(VIK)
Göran "Flygis" Sjöberg, slitvargen, kämpen, hjälten.(VIK)
m.m

Är det någon annan spelare som just Du kommer ihåg extra mycket?

3 kommentarer:

  1. Det fanns en Björn Nalle Johansson i VIK också, men i en tidigare upplaga(50-60-talet)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm, det är mer än vad jag minns. Intressant!

      Radera
  2. Kommer inte ihåg om det var den matchen jag inte lyckades ta mig in på för att det var slutsålt minst 1 timme för nedsläpp. Dock kan man konstatera att fulare färgkombination på hjälmarna får man leta efter!! Aldrig igen hoppas jag.

    SvaraRadera