7 oktober 2009

Tipsligan!


Illustration: GurkOlle


[Höstens Gurktipsliga avslutas med den 28:e allsvenska omgången som spelas 2009-12-16 ]
----
Slutställning:



Patrik: 52 (Almtuna)
Liza: 51 (Mora)
----
VIKtigt: 47 (Västerås)
Black Boris: 45 (AIK)
Nipos: 44
GurkOlle: 43 (Västerås)
Wettere: 40 (LIF)


06-dec-89 12
#17 Karlberg 2
Black Boris 45
Blå&Vit 10
Bullseyes 1
Bäckasinen 1
Bäcköring 29
Eklund 1
eMLL 2
Fisherman 3
Fredrik 2
Greken 2
gurk 2
Gurk-ali 20
GurkAnn 34
GurkFan 8
Gurkgudafläsket 35
GurkMilla 22
GurkMix 5
GurkOlle 41
Hagge88 1
Hajpojken 2
Herr Kavaj 2
herrGurka 8
hängiven gulsvart 10
Inferno021 5
Inge Bärs 8
Jerker 1
JockeZ 3
Jon 23
Jonas 7
Jonathan 3
Jufvas 0
Kim 1
Knäckebrödet 11
Krutov 3
Kung Kenta 36
Kylis 3
LEIN 16
Liza 48
Maazive 29
Makarov09 9
Martin 1
Mathias 0
max_VIKers 6
Melker 1
ML 1
Nipos 44
NT 4
Patrik 48
Pontus 1
Sir Lanka 3
Sotilas 1
Stefan 2
Suring 1
The Bullseye 0
Tobbe 2
Uski 29
Werre´s 21
Wettere 40
Vida 5
Vikdalle 1
VIKtigt 47
Öbro 28

12 kommentarer:

  1. Hmm jag har tappat lite mark, sista omgången var skit..:)

    SvaraRadera
  2. Alltså... jag måste säga att jag har överraskande många rätt... Är det månne så att vissa tippare låtit bli att delta vid ett flertal tillfällen? Att Boris bara är fyra poäng från toppen är ett mysterium...

    Sedan undrar jag förstås var min vän Greken har tagit vägen. Han om någon brinner ju för gambling! Men det är klart, om man inte kan förlora pengar på tipset är det väl ingenting värt...

    SvaraRadera
  3. Wow, jag ligger god tvåa :)
    Mellangurka....japp de e jag de

    SvaraRadera
  4. Fjärdeplatsen känns ju inte helt fel men är lite fundersam på vart du fått Örebro ifrån? Är ett Almtunafan bosatt i Luleå så örebro känns ju inte helt rätt. :P

    SvaraRadera
  5. Patrik//

    Fy fan vad bra! Blev lite orolig över att en Örebroare var så duktig på att tippa:)

    SvaraRadera
  6. Fan, jag ligger ju på delad 3:e plats, jag hajar ingenting. Lägg upp nästa tidigt, ska till Malmö.

    SvaraRadera
  7. Yeees, nu leder jag. Jippiii :) Bäst att passa på att njuta av segerns sötma, sä änge det varar.

    SvaraRadera
  8. GurkOlle, jag noterar att du hastigt och lustigt är hela tre poäng efter mig i tipsligan. Så kan det gå! Heja AIK!

    SvaraRadera
  9. Black Boris! Det är kutym att man låter gäster få fördelar. Så även på denna blogg. Jag är så storsint att jag medvetet tippar fel! Har det inte framgått med all tydlighet:)

    SvaraRadera
  10. Åh, nu kommer VIKtigt att få storhetsvansinne o mobba ihjäl stackars mig. Äh, han kan få ligga etta en liten stund. Det kan vara bra för hans manlighet ;)

    Grattis till ledningen VIKtigt. (se va storsint jag är)

    SvaraRadera
  11. Vänta ni bara. Jag anfaller bakifrån med kraft och precission. Som Svanberg ungefär. =)Må gott Gurkjävlar. =)

    SvaraRadera