6 oktober 2009

Ibland är det inte lätt att vara - Boris


Boris "Gnaget" Karloff!

Gud så skönt för en liten landsortsgurka att få klämma en stor fet stadsråtta på poängen. För er som inte redan sett, eller läst, kan jag bara kort säga att Gurkornas övertygande utspelning av AIK på Hovet fick denne Bloggare att gå rakt in i väggen! Endast med hjälp av sakkunniga inom mentalbranchen kunde han återfå sina sinnens fulla bruk. Till råga på allt har en Jämtleksing uppmärksammat händelsen och på ett oroväckande naket sätt offentliggjort denna smutsiga historia för en bredare publik.
- Detta börjar banne mig likna en såpa!



3 kommentarer:

  1. Alltså... Jag säger som Robert Gustafsson: Här bjuder jag på min smärta, och vad möts jag av? Förakt! Det ska fan vara sårbar och sensibel. Från och med nu ska jag bli hård och brutal. Jag ska hata, hata, hata Västerås. (Kanske nån bänkgranne på kan Hovet lära mig hur man gör...)

    SvaraRadera
  2. Titta, jag kan inte ens skriva ordentligt, så upprörd är jag.

    SvaraRadera
  3. Av princip kommenterar jag inte kommentarer införda jämna veckor udda dagar och konstiga tider.

    SvaraRadera