9 februari 2011

www.svenska.FANs

Ja just det! På ren svenska: www.svenska.FANs. Är det någon mer än jag som blivit allt mer less på denna sida? Under de senaste veckorna(månaderna) har det varit samma visa. Otroligt sega laddningstider och ständiga felmeddelanden när man försöker skicka sina inlägg! Det är många gånger som jag helt enkelt ger upp i mina försöka att surfa runt på olika lagsidor för att läsa alla intressanta artiklar och inlägg. Har månne ivern att ragga sponsorer gått ut över funktionen? Det är inte lite reklam som ska laddas - om man säger så - vid varje sidbyte....


1 kommentar:

  1. Håller med dej Olle! Plus att periodvis får jag "Virusvarning" när jag uppdaterar sidan! Ibland kan perioderna vara väldigt långa. Särskilt på kvällstid. Det var någon mer här på Burken som upplevde samma sak, det här med virusvarning stup i ett! Tror det var GGF!
    KustGurkan

    SvaraRadera