10 mars 2014

Bloggen tippar lite playoff och SHL

Tänkte inte tippa alls denna omgång men så flög det i mig. Det är just ikväll som det händer. Den stora vändningen. Just denna omgång kommer återbäringen. Så det blev till att spontantippa lite tvärs mot vad jag brukar göra. Kort sagt funderade jag på en rad, och sedan kastade jag om allt, tvärtom, typ!

Kanske detta är konceptet till framgång på spelmarknaden? Vi får se. Nåväl. Följande matcher och resultat hastade jag ur mig...


Bara ettor! Rakt av och utan skyddsnät!


Insats: 50:-
Möjlig vinst:  805.00:- 
Kvar i kassan: 2.780.00:-
Senaste spel: förlust 20:-

Såg gick det:



Vad ska man säga? Tre klockrena ettor satt som en smäck. Då klev Rögle in och sabbade min kväll, min vecka, mitt liv! M. Tjärnqvist trycker in 2-2 med fem minuter kvar.
Fråga: - Varför spelar inte han i Djurgården! Är han allergiskt mot bananer? 

Tycker jag om Rögle?
- Nej!

Nu kan man bara hoppas på att Mora och/eller BIK Karlskoga plockar ned Maskens lagbygge kommande omgångar för till kvalserien vill jag INTE ha Rögle.


Och så här såg Janne ut efter förlusten mot Rögle!
[Aftonbladet]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar