26 februari 2014

GurkOlle tippar HA i samarbete med Bestbet #2


Så här tänkte jag mig mina rader i kvällens omgång av Hockeyallsvenskan:



Jag spelar tre lag som vinnare: Djurgården, Västerås och Rögle. Visst kan man höja ett varningens finger för Karlskrona, Asplöven vet man aldrig med, och Moras snabba spelvändningar är livsfarliga. Men vad sjuttons, ibland måste man bara våga. Så får det bli...


Övriga matcher är svåra och garderas därför:
SSK - Almtuna kommer få karaktären av vänskapsmatch. Troligen öppet spel med försvinnande lite försvarsspel. Något lag vill vinna, bara för att...

Timrå - Oskarshamn blir en riktig kubbning. Båda lagen behöver tre poäng. Inget annat duger...

Malmö - BIK Karlskoga är även den svårspelad. Kommer Malmö pumpa på för serieseger eller får de en reaktion nu efter nio(!) raka vinster? Karlskoga måste gå för seger. Garderingen X2 känns klockren här.

Insats: 50:-
Möjlig vinst: 1,235.50
Kvar i kassan: 2.940.00
Senaste spel: förlust 10:-

Nu kör vi.....

Och så här gick det:


Bloggen prickade in fem av sju rätt men det hjälpte föga. Malmö höll undan mot BIK Karlskoga och mitt eget lag Västerås var aldrig nära poäng i dagens match. Men, men. Nya tag. Vinsten väntar runt hörnet..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar