28 februari 2014

GurkOlle tippar HA #3

Ja, ja! Det har inte varit någon lysande utdelning på mitt tippande, via Bestbet, än så länge. Men skam den som ger sig. Nu tar sig Bloggen en titt på kvällens omgång av hockeyallsvenskan och ser där oanade möjligheter till att kamma hem enkla vinstpengar. Så här har jag valt att spela...




Då de flesta matcher känns ganska givna, när det gäller vinnare, var jag tvungen att hitta en match som drog upp oddset, utdelningen, till en mer behaglig nivå. Matchen jag valde blev Mora - Malmö. Där dunkade jag in ett KRYSS!  Känns bra på alla sätt och vis. Mora kommer gå hårt på sin hemmais för att ta tre pinnar medan Malmö kommer spjärna emot för att rädda hem seriesegern.

Insats: 50:-
Möjlig vinst: 1,933.50
Kvar i kassan: 2.880.00
Senaste spel: förlust 10:-

Nu kör vi.....

Så gick det: 




OBS! Något fel blev det, tydligen? I matchen mellan Mora och Malmö prickade jag in X men enligt Bestbet blev det fel, ändå? (måste kolla upp så jag inte missförstått något)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar