13 november 2011

Gurkolles AS-tips #13







Trots att jag inte presenterat resultaten från de senaste två omgångarna klämmer jag till med ännu en omgång av mitt tips. Som jag nämnt tidigare har jag inte tillgång till den dator där jag hanterat mitt tips. Detta pga lite ombyggnationer i hemmet. Datorn står just nu och skäms i ett hörn i väntan på att plockas fram och användas igen. Men nog om det! Misstänker att de som ligger bra till i mitt tips håller noga koll på hur många rätt de fått. Bra det. Vad är det man säger: - Den som väntar på något gott väntar alltid för länge!

GurkOlles As-tips #13
1. Borås - Bofors
2. Malmö - Troja
3. Mora - Rögle
4. Tingsryd - Södertälje
5. Västerås - Almtuna



Lyyyyyyycka till!


PS. Förhoppningsvis kan jag räkna ihop allt inom kort.

11 kommentarer:

  1. 1. Borås - Bofors 1
    2. Malmö - Troja 1
    3. Mora - Rögle 1
    4. Tingsryd - Södertälje 2
    5. Västerås - Almtuna 1

    SvaraRadera
  2. 1. Borås - Bofors 2
    2. Malmö - Troja 2
    3. Mora - Rögle 1
    4. Tingsryd - Södertälje 1
    5. Västerås - Almtuna 1

    GurkAnn

    SvaraRadera
  3. 1. Borås - Bofors 2
    2. Malmö - Troja X
    3. Mora - Rögle 1
    4. Tingsryd - Södertälje X
    5. Västerås - Almtuna 2

    SvaraRadera
  4. Örebro-sundsvall 3-4

    SvaraRadera
  5. 1. Borås - Bofors 2
    2. Malmö - Troja 1
    3. Mora - Rögle 1
    4. Tingsryd - Södertälje 1
    5. Västerås - Almtuna 1
    VIKtigt

    SvaraRadera
  6. 1. Borås - Bofors 2
    2. Malmö - Troja 2
    3. Mora - Rögle 1
    4. Tingsryd - Södertälje X
    5. Västerås - Almtuna 1

    SvaraRadera
  7. 1. Borås - Bofors 1
    2. Malmö - Troja 1
    3. Mora - Rögle 1
    4. Tingsryd - Södertälje 1
    5. Västerås - Almtuna 1

    SvaraRadera
  8. StorGurkanBosses tips
    1. Borås - Bofors 2
    2. Malmö - Troja 1
    3. Mora - Rögle 1
    4. Tingsryd - Södertälje 2
    5. Västerås - Almtuna 1

    SvaraRadera
  9. 1. Borås - Bofors 1
    2. Malmö - Troja 1
    3. Mora - Rögle 2
    4. Tingsryd - Södertälje 1
    5. Västerås - Almtuna 1

    SvaraRadera
  10. 1. Borås - Bofors 1
    2. Malmö - Troja 1
    3. Mora - Rögle 1
    4. Tingsryd - Södertälje 1
    5. Västerås - Almtuna 2
    rödvittföralltid

    SvaraRadera
  11. 1. Borås - Bofors X
    2. Malmö - Troja 1
    3. Mora - Rögle 1
    4. Tingsryd - Södertälje 1
    5. Västerås - Almtuna 1

    SvaraRadera