21 september 2010

Gurkolles AS Tips #2


Ok! Då kör vi en vända till. Omgång 4 spelas som alla vet borta mot Sundsvall. Nu har jag bestämt mig för att tipsraden ska se ut på följande sätt:

Sundsvall - Västerås (2010-09-22)


1. Vem vinner matchen?
1. Västerås
x. Oavgjort (vid full tid)
2. Sundsvall

2. Hur mycket publik hittar till Gärdehov?
1. 1 - 700
x. 701 - 1200
2. 1201 -

3. Vilket lag gör första målet?
1. Västerås
2. Sundsvall

4. Hur många mål kommer Västerås släppa in?
1. 1 - 3
x. 4 - 5
2. 6 - eller fler.

Så får det bli!

18 kommentarer:

  1. Vilken kväll! Först seger i Scandinavium, sedan AS-tips hos GurkOlle. Ja, jag säger då det...

    1
    X
    1
    1

    SvaraRadera
  2. Vart ju busenkelt det här =)

    1-1-1-1

    SvaraRadera
  3. Gurkolle

    Denna säsong tänker jag delta i ditt AS Tips.

    1
    X
    1
    1

    SvaraRadera
  4. GurkFan

    1
    X
    1
    1 (Om man nu inte får tippa att JG håller nollan)

    SvaraRadera
  5. 1-2-1-1 // Mvh Maazive ( tänkte ha ett kryss på andra frågan, men det är så många som har det redan )

    SvaraRadera
  6. Maazive; Man måste våga bryta mönstret!
    Droze: Trevligt! Då ska jag anstränga mig för att göra mer kluriga tips :)

    SvaraRadera
  7. StorgurkanBosse tippar
    1
    x
    1
    1

    SvaraRadera
  8. Gulsvart i Sthlm tippar:
    1
    1
    1
    1

    SvaraRadera