25 september 2011

Tipset



Så avslutas detta försäsongstips med följande rätta rad.


Rätt rad omgång 3
1. Malmö - Västerås 2
2. Mora - Leksand 1
3. I vilken match blir det flest mål? Malmö - Västerås
4. Hur många poäng gör Linus Klasen(MIF) i dagens match? 1


VIKolsva
Maazive 2
ornstedt 2
Black Boris 1
Öbro 1


Då detta varit några provomgångar fram till att mitt riktiga Gurktips startar väljer jag att inte redovisa resultaten på annat sätt. Ni kan själva gå tillbaka till äldre inlägg för att se hur det gick/gått för er totalt.

Resultat första omgången: [länk]
Resultat andra omgången: [länk]

OBS! Som en tippare noterat smög det sig in ett fel när jag rättade omgång 2. Jag hävdar där att det var Rögle som avlossade flest skott i sista perioden. Det var fel. Rätt ska vara Leksand(14)

Nu ska jag vila några dagar med tipset och återkommer sedan med en form som passar både tippare och blogg. Med andra ord blir det inte något tips inför matchen mot Tingsryd. Däremot kommer det vara premiär för det "nya" Gurktipset lagom till hemmatchen mot Leksand. Väl mött då :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar