11 mars 2011

Mora - Västerås

Surt sa räven..










Mora - Västerås 1- 0
 Det var det. Nu slocknade lyset - på riktigt! Frågan är vad man nu ska göra? En stor del av säsongen återstår och här sitter man nu med byxorna nere och skägget i brevlådan. Mora gjorde det förväntade. De stängde oss ute. Ridå....

Ska man nu rikta in sin uppmärksamhet mot kommande kvalserien till ES, kvalet till Allsvenskan, eller rent av försöka följa det pågående slutspelet i ES?

Jag bestämmer mig därför, här och nu, att omedelbart konvertera till Örebroare, AIK:are samt Karlskronait. Kan man det? Skit samma. Det får bli så. Något måste man få hitta på.

Jag kommer därför hålla på:
- AIK i ES (gulsvart som svartgult)
- Örebro i KS (har i alla fall bott där - i Baronbackarna)
- Karlskrona i kvalet till Allsvenskan (där var tänkt jag skulle göra min militärtjänst där!)

Så får det bli...

Härligt att vara svängkappa. Nu har jag förlängt säsongen rejält!

- Hata HV71!

2 kommentarer:

  1. Beklagar uttåget även om jag förstås gladde mig för Becks skull.

    Självklart val att du ska heja på AIK! Rätt färger samt återkommande uppsnack med en viss bloggbundis. Du vet att jag ringer på vägen upp till Hovet. Svarar du på tisdag? ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Sitter och deppar och dricker en avslagen öl. (En julöl från förra julen som överlevt i skafferiet) Den smakar ungefär lika bra som jag mår just nu.

    AVGÅ ALLA!

    SvaraRadera