5 november 2010

Vinnare - Gurkolles AS Tips #8

Så var det dags att kora bästa tippare i omgång 8 av mitt tips! Rätt rad blev: 1 - X - 2 - 2 - 1 - 2

Det var väldigt vad lätt denna omgång blev - tydligen! Det fanns fem med fyra rätt och en med fem rätt! Det var inte bra. Jag måste spetsa till mina rader till nästa gång. Så får det bli!

GurkGudafläsket, GurkMilla, Herr Gurka, ornstedt och Kung Kenta hade alla fyra rätt!  Gurk-Ali kammade hem fem rätt! Strålande! Ensam seger för Gurk-Ali!


(2010-11-02)

1. Vilket lag vinner matchen?
1. Västerås
X. Oavgjort vid full tid
2. Oskarshamn

2. Kommer Johan Ryno göra mål?
1. Ja
X. Nej, bara assist
2. Nej, han blir nollad

3. Vilket lag får mest utvisningar (2min)?
1. Västerås
X. Lika många
2. Oskarshamn

4. Kommer McGrath bli utvisad i tredje perioden - igen?
1. Ja
2. Nej

5. Vilket lag vinner skottstatistiken?
1. Västerås (24-19)
X. Lika många skott
2. Oskarshamn

6. Hur mycket folk kommer det till ABB Arena?
1. 1 - 1500
X. 1501 - 2400
2. 2400 - (2581)

Obs! Detta inlägg är korrigerat pga räknefel av felrättad/räknad rad för ornstedt!

4 kommentarer:

  1. Jag hade nog bara fyra rätt...
    1-x-1-2-1-x

    SvaraRadera
  2. Fan va gott. Jag njuter segerns sötma. Jag är bäst. Även om det aldrig händer igen så har jag nu matat in detta i långtids minnet.

    SvaraRadera
  3. Självklart ska du njuta segerns sötma Gurk-Ali!

    SvaraRadera