15 november 2010

Gurkolles AS Tips #11

Till matchen mot Leksand tänkte jag mig en annorlunda tipsomgång. Vi skippar detta med ett, kryss, två. Nu kör vi en gammal hederlig tävling: Gissa målskytt!

Så här går det till: Tippa vilken spelare i Västerås IK som gör det första målet.
(Besökande Leksandsfans kan läsa längst ned i detta inlägg)

Ange:
1. Målskytt
2. Period
3. Tid för målet (ex 12:31)

Det går med andra ord att plocka hem maximalt tre poäng:
1 poäng = rätt målskytt
1 poäng = rätt period
1 poäng = rätt minut

Den som vinner hela tävlingen är den som har:
- rätt målskytt
- rätt period
- korrekt (eller närmast) tid!
..och belönas med fem poäng som sedan förs in i maratontabellen :)

Svårt att förstå? Inte då! Nu är det bara att tippa...

PS! Skulle det droppa in något Leksandsfans här så är jag storsint nog att erbjuda han/henne möjligheten att tippa en spelare ur det egna laget...

15 kommentarer:

  1. 1. Kalle Olsson
    2. Period ett
    3. 04:11
    (powerplay)
    Minst tre säkrade poäng:)

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag är lite alternativ så tippar jag en helt annan match i en hel annan serie.

    1. Bång
    2. Första
    3. 20.00

    SvaraRadera
  3. Black Boris! Lysande initiativ! Nästa gång kan jag köra: Tippa valfri målgörare, i valfritt lag, i valfri omgång, vilken säsong som helst :)

    SvaraRadera
  4. 1. Daniel Hermansson
    2. Period 1
    3. 17:58
    4. Vik vinner matchen
    5. Bra jobbat som vanligt Olle!

    SvaraRadera
  5. 1. Ljungh
    2. Period 2
    3. 22:12

    SvaraRadera
  6. 1. Evan McGrath
    2. Period 1
    3. 03:37

    SvaraRadera
  7. Fredda Johansson trycker in 1-0 i 1:a efter 13:23!

    SvaraRadera
  8. 1. Ljung
    2. Period 1
    3. 06:51

    SvaraRadera
  9. 1. Kollar
    2. Period 1
    3. 07.24

    Ha en magisk afton:)

    SvaraRadera
  10. 1. Jared Aulin
    2. Period ett
    3. 12:52 Powerplay
    4. Jean-Luc Grand-Pierre matchstraff period tre
    5. Slutresultat VIK-LIF 2-4
    6. Farbror Kenta glad GurkOlle mindre glad.
    7. Vill ni ha onsdagens lottorad så kostar det extra:-0

    SvaraRadera
  11. Kung Kenta:

    - Så jädra vågad tipsrad! Prickar du in de fem första lovar jag att åka upp till Tegera(!) arena under våren och bjuda dig på en fet stor stark!

    SvaraRadera
  12. Oups, ser nu att det är VIKs första målskytt som gäller. Ändrar därmed min tipsrad till:
    1. Big Vic
    2. Period 2
    3. 07:27

    SvaraRadera
  13. 1. Forsberg
    2. Period 1
    3. 3.11

    SvaraRadera
  14. 1 Fleury
    2 period 1
    3 0.57

    SvaraRadera
  15. 1 Fleury
    2 Period 1
    3 2.05

    SvaraRadera