17 augusti 2010

50 000


hipp - hipp - hipp!


Idag klockan 09:34 nådde denna blogg ännu en "milstolpe" i sitt unga liv. Då knackade besökare 50 000 på dörren och klev in.

Sedan bloggen startades 090402 har det skrivits 639 mer eller mindre genomtänkta inlägg.

Då jag startade denna blogg fruktade jag att det skulle bli en "dagslända". Hur skulle jag egentligen hitta inspiration till att skriva inlägg efter inlägg, dag efter dag, vecka efter vecka.

På något sätt har denna blogg funnit sitt sätt att överleva. Dagligen, och stundligen, startas det bloggar i vårt avlånga land. Det är dock inte så många som överlever den första tidens tjusning. Men det har denna blogg gjort och det är inte utan stolthet jag noterar detta. När man dessutom närmar sig ännu en spännande säsong med Gulsvart finns det all anledning att streta på. Alltid finns det något man kan spekulera i eller skriva om.

Så får det bli.

Jag kör på ett tag till.

I alla fall fram till jul - minst!

Tack alla ni som under denna tid emellanåt kommit med intressanta och läsvärda kommentarer och självklart ett tack till er andra som bemödar er med att besöka denna blogg!



3 kommentarer:

  1. GRATTIS Olle!! Din blogg är suverän. MVH Ingvar/Kalmar

    SvaraRadera
  2. Tut i Vuvuzelan, grattis din gurka, raska steg mot 100.000 besökare.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Välförtjänt var ordet.

    Keep up the good work!

    SvaraRadera