6 augusti 2011

Pinsamt - Gulsvart!

Skärmdump från dagens VLT


Så måste jag faktiskt formulera mig. Under den gångna veckan har jag förgäves väntat på någon form av reklam inför söndagens säsongsstart i ABB Arena. Som medlem i VIK har jag själv fått ett e-brev med all önskvärd information. Men. Hur vet gemene man runt om i staden, eller länet, att det är nu det börjar?

Idag, eller rättare sagt ikväll, dök det upp en liten blänkare i VLT. Så dags då! Och inte var den utformad för att locka några extra åskådare till denna begivenhet. Det var minst sagt en riktigt usel artikel. Om det ens kan kallas  "artikel". Här ger jag omedelbart marknadsansvariga inom VIK Hockey bakläxa.

-----


Bara för det så väljer jag att publicera den information som gått ut till alla medlemmar:
VIK ICE SHOW 7 augusti!
VIK Hockey bjuder in till underhållning den 7 augusti kl 17.00 i ABB Arena.
Programmet:
17.00 - TRÄFFA SPELARNA
Ta chansen och träffa de nya spelarna på plats innan underhållningen på isen börjar. Det blir intervjuer och möjlighet till autografskrivningar i entrén till ABB Arena Nord. Passa även på att besöka VIK Shopen. Start 17.00!


18.00 - VIK ICESHOW 2011
* ISRACE
* SPEEDSHOOTING
* TEKNIKBANA
* DIREKTSKOTT
* FINAL

Kvällen avslutas med en internmatch.

ERBJUDANDE MEDLEMSKAP OCH SERIEKORT
Passa på att både bli medlem i VIK Hockey och VIK Support och säkra ditt seriekort under VIK Iceshow. Erbjudandet som endast finns att köpa under kvällen innehåller följande:

Medlemskap i VIK Hockey
Medlemskap i VIK Support
Seriekort ståplats

Priser:
Vuxen (Från 19 år) 1 300:-

Pensionärer 800:-

Ungdom (7-18 år) 800:-

Studerande (Mot uppvisande av studentleg CSN eller Meceanet) 800:-
Fri entré för alla!

Varmt välkomna!


Ska det vara så förbannat svårt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar