7 april 2010

Det var som faen!


- Du ska inte tro att du är något! (Jantelagen)

Man ska inte slå sig för bröstet och tro att man är någonting i landet lagom med Jantelagen ringande i örat! Men jag tillåter mig att hänvisa till ett tidigare inlägg på denna blogg:

Rögle möter AIK
Rögle tycker att de befinner sig på säker mark och kommer spela avslappnat. Plötsligt inser de att det gäller att gå för fullt, men, då är det redan försent! AIK stänker in två snabba puckar och stänger sedan igen. Heino gör comeback till denna match och svara för en "supernolla"! Rögle byter tränare...
- Kan man få mer rätt på ? Heino kom in i andra perioden och - höll nollan! Vad vinner man?Fattas bara att de byter tränare till nästa match! Det vore Spoooky!

Dessutom vann både Leksand och Almtuna som jag förutspådde! Då är det bara för mig att berätta om utgången av nästa omgång, men, det tänker jag inte göra, än!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar