2 augusti 2015

#82 Marcus "Slangen" Söderkvist - avtackning

Var naturligtvis på ispremiären under kvällen. Där avtackades vår trotjänare Marcus "Slangen" Söderkvist. Den oro jag känt inför detta, att det skulle bli en tafflig tillställning, kom helt på skam. Tvärtemot mina farhågor genomfördes en otroligt vacker och fin hyllning till "Slangen". Spontant tog jag upp min mobilkamera och filmade avtackningen. Naturligtvis är inte en mobilkamera optimal till detta ändamål men min tanke var främst att spara filmen som ett eget minne av en fantastisk spelare. När jag kom hem och tittade igenom filmen inser jag dock att den visst duger att publicera som ett nutidsdokument. Förväntar mig naturligtvis att föreningen inom sinom tid lägger ut en välredigerad version av denna avtackning på sin egen hemsida.

Men till dess, håll till godo..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar