19 april 2014

Bloggen tippar SHL och NHL



Jaha! Som bekant har mitt spelade inte fallit så väl ut. Ska jag vara helt ärlig har det varit förfärligt. Rent av skandalöst dåligt. Jag borde egentligen AVGÅ som spelare! Men, då man inte gärna kan begära sitt eget huvud på ett fat är det bara att kämpa vidare. Så får det bli. 

Nu går jag mot strömmen, fullständigt. Jag tror Färjestad överraskar idag. De kommer böka, möka, och tjöta sig till en överraskande bortaseger. Sanna mina ord.

Om spelet går in blir jag mallig, stolt, glad och några tusen rikare...

Insats: 150:-
Möjlig vinst 2667.50 :-

Nu kör vi!


Så här gick det:


Skellefteå - Färjestad 8-1
- Här hade FBK 1-0 och spel i pp. Chans att utöka till 2-0 och göra match. Men, fummel av kolossalformat av FBK gav Skellefteå möjligheten att kvittera och briljera så var det tipset alldeles åt skogen.

St.Louis Blues - Chicago 3-3 (4-3 sudden)
- Såg länge bra ut. St.Louis hade en stabil 2-0 ledning. Tappade dock till 2-3 Kämpade till sig en kvittering i slutsekunderna som gav förlängning.

Pittsburgh - Columbus 3-3 (3-4 sudden)
- Här blev det fel redan från start. Pittsburgh gick upp till en 3-1 ledning innan Columbus kom tillbaka, kvitterade, och fick matchen till förlängning.

Då jag tippat system denna gång hade jag fyra vinstchanser. Alla rätt eller rätt i någon av tre singelmatcher. Inte illa att missa alla vinstchanser....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar