22 december 2014

Bloggen önskar spelare God Jul...

"Tomten" Mike Helber...

Först ut några julhälsningar till spelare som anslutit under säsong:

God JUL - Jonte Berg
Du har missat, och missat, och missat, som ingen annan före dig i modern tid. Trots detta är du en spelare som jag för allt i världen inte vill mista. Jag, och många med mig, förväntar oss en utlösning i poängfabrikationen när det kommer att behövas som mest. Minns bara ditt fabulösa mål mot Malmö med avbryten klubba. Allt går, bara man vill..

God JUL - Stefan Gråhns
Du kom in i laget när det såg som dystrast ut. Det fanns de som tvivlade på din kapacitet. En av dem var jag. Nu tvivlar jag inte längre. Du har tillfört en dimension i vårt lagbygge som saknades. Tuffhet, oräddhet, kaxighet helt enkelt en jädra massa stake, som hjälpte till att bära laget fram till Jul!

God JUL - Jan Urbas
De sa att du var skadebenägen. De sa sig klara sig lika bra utan dig. De som uttalade sig var de dryga skåningarna i Malmö som fick se dig ansluta till vår trupp. Nu låter de annorlunda. Nu är de lite avundsjuka, minst sagt. Vi Västeråsare är väldigt nöjda med att ha dig i vår trupp. Du är en spelare som verkligen gör skillnad.

God JUL - Erik Andersson
Ärligt talat visste jag inte mycket om dina kvaliteter när du anslöt. Du var för mig ett oskrivet kort. Sakta men säkert har du vuxit i din roll och blivit en allt mer tongivande spelare i laget. För mig känns det kanon att du nu stannar säsongen ut. 

God JUL - Robin Jakobsson
Jag mindes dig som den härförare du var i Tingsryd. Du var grym. När du valde att komma till oss kändes det bra. Nu känns det bättre än bra. Du har vuxit ut till att bli den back som laget saknade. Med dig i laget känns vi närmast kompletta i vår defensiv.

God JUL - Oscar Steen
Två träningar har jag hunnit se dig på isen. Det jag sett lovar stort. Det jag hört om dig som spelare lovar än större. Om du bara når upp till hälften av det du påstås kunna prestera kommer jag sitta nöjd. Du kan vara just den pusselbit laget behöver för att nå hela vägen...


......kommer mera! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar